Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počet produktů: 0
cena: 0 Kč (0 €)
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 11
týden: 96
celkem: 185729
Kontakt

Provozovna Hradec Králové:
Zdeněk Misar - COPiRAX
Hradecká 1151/9
500 03 Hradec Králové
+420 608 939 313
copycz@seznam.cz
GPS: 50.2039914N, 15.8347703E

Fakturační adresa:
Zdeněk Misar
Bačetín 69
518 01 Bačetín
IČ: 18889816
DIČ: CZ5810261424

Pobočka prodeje repasovaných kopírek Brno:
Copy centrum Žižkova
Žižkova 506/5
602 00 Brno
copy@brnocopy.cz
+420 727 844 577
+420 603 913 050

 

nejprodávanější produkty
Ricoh MP C2500 /3000, barevná A3, repasovaná
repasovaná
14 900 Kč (542 €)
Ricoh MP C2500 /3000, barevná A3, repasovaná
repasovaná
14 300 Kč (520 €)

Obchodní a záruční podmínky

Obchodní a záruční podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z našeho e-shopu, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese (608 939 313, copycz@seznam.cz). Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejí z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Odběratelům dodáváme zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, které vyhovuje daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva následně vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. Ve finančně náročnějších objednávkách si prodávající vyhrazuje právo ke vzniku smlouvy potvrzením objednávky osobně, nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

 

4) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Poštovné hradí kupující. Rozvoz po ČR zajišťuje přepravní služba Geis (General Parcel) nebo Česká Pošta (obchodní balík). Sazba je dle platných ceníků přepravců. U některých zásilek je účtováno balné. Osobní odběr je možný po telefonické dohodě. Platba je možná zálohovou fakturou nebo hotově. Osobní odběr je možný až po potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Osobní odběr je zdarma.

 

5) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 1 do 7 dnů, není-li uvedeno jinak.

 

6) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace se řeší v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně ohlásit. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na vady vzniklé běžným používáním nebo nesprávným použitím výrobku.
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, nebo osobně doneste na naší provozovnu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

 

7) CENA A POPLATKY

Ceny jsou konečné, včetně všech poplatků a PHE.